23 Eylül 2009 Çarşamba


Biz Köprü İstasyonu'ndan Tate Modern'e -iki önceki yüzyılın dok antrepolarından çakma stüdyoların arasından- nehir boyunca adımlarken, su, toprak; üzerimizdeki bulutlar ateşe düşmüş barut rengi, kuzeyden esen yel neredeyse üç beygir gücündeydi. Maya Deren ile tüm bir öğleden sonrayı tam da onun karmaşasıyla düşünmeye başlamış, Teiji Ito örgüleri kulaklarımda turlarken kendimi Çapa'ya zor attım. Oracacıkta iki kilo Abbot alesi içmişim.

The Hidden Cameras'ın tüm dünya için 1000 adet basılan, dört kanal kayıtlı 7 inç plağı "Ban Marriage"in (Ear Warm Records, egs 02) 940 numaralı nüshasını o ıslak rüzgarlı öğleden sonranın hemen sonrasında toplam 5 Sterlin ve 15 dakikaya aldım. Camden bölgesinde, The Lock Tavern'in üst katındaki randevuya aksamaya başlayan sol dizimden izinsiz gitmiştim. Ciara Haidar ile ilk buluşmamız bu serin Temmuz akşamındaydı. Unutmak için içenlerdendi, bense anımsamaya yeni başlamıştım. Sahneden çabukça davranarak Karl Schmidt-Rottluff'un çantalı kadını gibi inecek ve unutana kadar uzaklaşacaktı. Kate Bush'tan korkmaya başladığım seneleri ve annemi hatırlıyorum. Bir ömrüm onu sevmekle geçmişti.

Rolling Stone, Ağustos 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder